Wednesday, September 25, 2013

DX_Tool Box_v 3.3.5 APK


သူငယ္ခ်င္းတို႕အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ APK ေလးတစ္ခုကို မွ်ေ၀ေပးလိုက္ပါတယ္.။ အဲ့ဒါေလးကေတာ့ DX tool Box ပါ ကြ်န္ေတာ္ အစကတည္းက တင္ေပးမလို႕ပါပဲ.။ ဒါေပမယ့္ Update ထြက္ေနေတာ့ Update ဆြဲျပီးမွ တင္ရင္ေကာင္းမယ္ဆိုျပီးေတာ့ Update ကို အရင္ဆြဲျပီး ခု မွ တင္ျဖစ္သြားတာပါ.။ သံုးဖူးတဲ့ သူေတြကေတာ့ အဆင္ေျပမွာပါ။ မသံုးတက္တဲ့ သူေတြလည္း စမ္းသပ္သံုးစြဲၾကည့္ပါ.။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း အဲ့ဒီ Apk ေလးကို သံုးေနတာပါ.။ အဲ့ဒီေကာင္ေလးက ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဖုန္းေတြ အင္တာနက္ လိုင္းဖြင့္လိုက္ရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ရရွိတဲ့ Data ပမာဏ ကို ျပေပးသလို ကြ်န္ေတာ္တို႕ အသံုးျပဳေနတဲ့ Application ေတြရဲ႕ ရရွိတဲ့ Data ကို သံုးစြဲေနတဲ့ ပမာဏကို ပါ ျပသေပးႏိုင္ပါတယ္.။ အဲ့ဒါေလးကို ဖြင့္ခ်င္ရင္ေတာ့ Widgets ထဲကေန (2 x 4 ) Shortcut Key 7 ကို Home page မွာ တင္ျပီးမွ Netflow wi.. ဆိုတာေလးကို ႏွိပ္ေပးရမွာပါ.။ က်န္တဲ့ Feature ေတြကိုေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ စမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ဗ်ာ..။ အဆင္ေျပပါေစ..။

DX-Toolbox 3.3.5 Download==>> DX Toolbox_v 3.3.5 APK Donwload
 

No comments:

Post a Comment

WELCOME TO AMACENTER

Test Post

Test Post Test Post