Friday, May 24, 2013

Mozilla Firefox Update

သူငယ္ခ်င္း တို႕ ေရ ကြ်န္ေတာ္ တို႕ ရဲ႕ Andriod Mobile Apk Center ေလးဟာ အခု ဆိုရင္ လူေပါင္း ၁၀၀၀ ေက်ာ္ ရွိျပီျဖစ္ပါတယ္..။ ကြ်န္ေတာ္တို႕လည္း ဝမ္းသာမိပါတယ္.။ အားလံုးကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.။ အခု ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေပးမယ့္ APK ေလးကေတာ့ Firefox Update ေလးပဲျဖစ္ပါတယ္..။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ တင္သမွ်APK ေလးေတြဟာ အျမန္ဆံုး UPDATE ေလးေတြ မျဖစ္ႏိုင္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ တို႕ ဆီမွာ Update ရွိရွိခ်င္း အျမန္ဆံုးတင္ေပးသြားမွာပါ..။
ကဲကဲ ေအာက္မွာ ေဒါင္းသြားလိုက္ပါဦး.။ Version 21.0 ပါပဲ..။ File Size ကေတာ့ 23.13MB ျဖစ္ပါတယ္..။
Download Here==>> Download Mozilla Firefox
 

No comments:

Post a Comment

WELCOME TO AMACENTER

Test Post

Test Post Test Post